آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

رستم با موهای بلوند


از همینجااااااااا سلام میکنم به همه اونایی که وقتی ناموسشونو تو کهریزک به خون کشیدن سوراخ موش پیدا کردن

و حالا که حرف جنگ شده تریپ حسین فهمیده میان

آقا بنده شخصا از این همه شجاعت پنهان واسه روز مباداتون سپاس گزاری میکنم

شخصا  اون روح کاوه یی خفته عین اصحاب کهفتون رو تحسین میکنم

......................................................

هر کی تریپ قهرمان جنگ میاد هر جایی که بود از طرف من بهش بگید خیلی خری،خیــــــــلی

انقدی که تو تصور نمیگنجه


نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ها؟!

ماهی تنگ بلور یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

دشمن خونگی رو بیخ گوشمون ول کردیم واسه سگ همسایه شاخ و شونه میکشیم،گرفتی سارا جان یا بیشتر توضیح بدم

بهنام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

ما میریم میجنگیم شوما هم پشت جبهه غذاهای خوشمزه درست کنید بدید ما بخوریم! حرفم نباشه!

ماهی تنگ بلور پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://parcian.persianblog.ir/

جنگ بهنام جان؟!!!اونایی که میگن جنگ باید بیان ببینیم رو تنشون جای باتوم مونده یا نه،اگه نه که.....البته تو رو آمارتو دارم رونمایی نکن جون دکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد