آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

نناز!

تو مرا به انتها رساندی 

 

                             من تو را به سرآغاز 

 

انتهای من سر تا سر تجربه است 

 

                                            سر آغاز تو پر از چاله چوله!!!

کمپین استقلالیهای عاشق پرسپولیسD:


عاقبت گرگ زاده گرگ شود

گرچه با کُشتی تختی بزرگ شود.


..................


ورزش انگلیسی و اتحاد؟

زمان گم شده

فال حافظ و قهوه از آینده سخن می گویند  

حال و روز الانت را دریاب...

هان ای دل .....


انقده هنرمند و غیر هنر مند از کشور گذاشتن رفتن که حس میکنم داریم شبیه قوم یهود میشیم

اینجا هم سرزمین موعوده

چند سال دیگه همونا میان میزنن پدرمونو در میارن،بیرونمون میکنن، شهرک سازی میکنن

بعد ما هم سنگ میندازیم طرفشون و فش میدیم

MAZZ

میگم  سخت نگیر زندگی رو

میگه : تفاوت زیاده بین سخت گرفتن زندگی و اینکه زندگی به تو سخت بگیره



دوئل

اگه زن نبودی دس روت بلند می کردم! 

 

چون مرد نیستی دس روم بلند نمی کنی! 

 

پی نوشت: تا وقتی بخوایی بخاطر میزی که پشتش نشستی زوررر بگی تو دهنی میخوری! حتی اگه شغلم از دست بره تو دهنی تو یکی فراموش نمیشه...

ماهی پیامبر


مانور نظامی که به امارات رَواست به اسرائیل حرام است.

ناموس رگ گردنته...

حالیته؟!

حسادت ضربدر هورمون مردانه( تستسترون ) مساوی با غیرت!

هم نفس...

حروف مشترک ما هم آه میشود و هم اَه!

اَه اَهش برای تنگ نظران است و آهش برای خلوت خودمان...

بسیار گند باید زد.... تا پخته شود خامی


و از تجربیات سفر این که

شیر دستشویی هتل و رستوران و .....لزوما فشار آبشون با دستشویی خونه یکی نیست!

گوش تو و ناله ی من


بِرنجان دلم را که این مرغ وحشی به بامی که بنشست

دگر برنخیزد

همبازی


از اثرات نو شدن سال فقط اینه که

اختلاف سنیم با کودک درونم زیاد شد

جیزم!

بیخود دستمالیم نکن 

 

بِریل من برای تو ناخواناست! 

 

تقدیم نوشت: تقدیم به همه ی زن هایی که وسیله ی مصرفی هستند...

اگر من خدا بودم...

یه نفر میگفت:  اگه من خدا بودم ... همونطور که برای سرنوشت بعضی از اقوام مثه لوط و هود و... توی قرآن سوره و آیه آوردم ، یه سوره هم به اسم "ایرانی" بهش اضافه میکردم به شرح زیر :
بسم الله الرحمن الرحیم
خلایق هر چه لایق

صدق الله العلی العظیم!!!


روز از نو ، روزی از نو...

من میخوام بدونم این کسایی که هر هفته آه و فغان میکنن که غروب جمعه دلگیره، نظرشون در مورد غروبِ "سیزده به در" چیه اونوقت واقعأ اصلأ؟؟؟!!!

دروغ سیزده!

مملکت امن و امان است 

 

آسوده بخوابید!

بالماسکه

  

میگه این چه اسمیه خر کلاه قرمزی داره؟ دیگه نمیشه به کسی گفت جیگر!! 

میگم نه بابا بدی ش اینه که دیگه هر خری رو به اسم خودش صدا کنی میگه: 

 

جیـــــــــــــــــــــگرم جیگرررررررر

فامیل کیست؟!

فامیل کسی ست که فقط در مراسم ترحیم و عروسی یافت می شود و بعد از بغل و ماچ و بوسه فراوان، با اظهار شگفتی زیاد، بهمون بگه:

"وااااااای! تو چقدر بزرگ شدی!!!"

بیا عید دیدنی!

تو خدا نیستی و خدایی می کنی 

او خدا هست و هیچ کاری نمی کند!!!! 

 

پی نوشت: خدایا نیم نگاهی به بیمارها بینداز! اونا هم حق دارن بی درد نفس بکشن...خواسته ی زیادیه؟!؟

روح و جانتان سبز

به سلامتی دختری که شال زردِ روی سرش چشم های سبزشو زیباتر کرده 

به سلامتی پسری که با وجود نگاه زرد و بی رمقِ خورشید خانم ردپای سبز به جا میذاره

 

پی تقدیم نوشت: تقدیم به دو دوست عزیزم

والفجر 91


به اطلاع دوستان عزیزی که سیزده به در پارسال سبزه گره زدن و الان متاهل هستن برسونم که


زکات علم آموزش اونه


کهنه نمیشه دل آزار به خدااا


از همین جا به همه ریا کاران عزیز سلااااااااااااااااااام عرض میکنم و میگم:

به اون نقاب قبلی عادت کرده بودیم

جون مامانت نقاب جدید نذار واسه سال نو







........................................................

مثل همیشه بگم که مخاطب خیلی از پستا خودمم،کسی ریا کار خطاب نشده جسارتا

خریدن یا نخریدن مسئله این است!!



هی میگید ماهی قرمز گناه داره نخرید.. توی تنگ ماهی نذارید..


فقط ماهی قرمزه آدمه؟!
عذر میخوام ..
اون  وخ ماهی سفید کنار سبزی‌ پلو توله‌ سگه؟!


* قابل توجه بعضیا !


من و حافظ و نوروز


سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام.

نوروز همتون با شادی و سلامتی و آزادی