آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

سهم کم عدالت


خیاطی محله های بالا:

مزون اُفلیا،

با بهترین سنگ دوزیهای فرانسوی

خیاطی محله ما:

خیاط خانه گلابتون

تعمیرات و رفو پذیرفته میشود

تزریقات در منزل و سوراخ کردن گوش

نظرات 4 + ارسال نظر
shi1a چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://shi1a.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خسته نباشی
دعوت می کنم تا به وبلاگ شیلا تولز بیای
من ابزارهایی رو گذاشتم که وبلاگ نویسان عزیز لازم دارن

shi1a.blogfa.com

اگه مایل بودی برای حمایت از من آدرس رو با عنوان شیلا تولز لینک کن

منتظر حضور گرمت هستم

خورشید چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

ماهی جان خیاطی های محله ی شما ختنه هم می کنند؟
فرررررررررررررررار کنم؟

خورشید چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

ماهی جان محله ی شما همون جاست که گوجه فرنگی هاش ارزونه؟

ماهی تنگ بلور پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://parcian.persianblog.ir/

:))))))))آره ختنه هم میکنن،ه قربونت برم محله ما اصلا ملت گوجه فرنگی ندیدن به عمرشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد