آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

نقص بشر را جدی بگیرید

 

آدمها ناقصند... 

 

به خصوص آنهایی که فکر می کنند کاملند

نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی گفتی
هزار لایک به ای پست
تازه اونایی که احساس کاملی می کنند خیلی هم خطرناک تشریف دارند!

شیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

هزار لایک به تشیف فرماییتون عزیز،شما عین ستاره هالی هفتاد سال یه بار بیا و بدرخش و برو آآآآآآ

بهنام جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااام میرزا جان
آقا هزااااار لایک به این پست و تشریف فرماییتون!!!

البته من اعتماد به نفسِ بسیار بالایی دارم ولی خب کامل نیستم! شاید شدم حالا! خدا رو چه دیدی!!

خورشید شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

بچه ها من یه پیشنهادی دارم
اگه این میرزا باز دوباره غیبش زد، تحریمش کنیم! براش پست های تخریبی می نویسیم! اصلا پست گذاشت کامنت نمیذاریم! یا اینکه از ریاست برکنارش می کنیم!
چطوره؟

میرزا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ

سلام!
مرسی از همگی!
توفیق باشه خدمت کنیم در این جبهه :د

شیر شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

خورشید خانم خشانت؟اونم علیه یار قدیمی؟چشمم روشن؟ولی من با اینکه بزنیمش موافق ترم،آش و لاشش کنیم آ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد