آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

کی از گرگ بد گنده میترسه؟

بچه که بودم، یه نوار کاستی بود که توش هی میخوند: «کی از گرگِ بدِ گـُـنده میترسه؟!؟»


امروز یهو پرت شدم توی اون قسمت از کودکیم... شاید 4 سالگی بود...


روزی شصت بار این نوار رو از اول تا آخر گوش میکردم!


فکر کنم بچه های پلاک جدید زیاد حوصله ی گوش کردن ندارن....

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

تعبیر پلاک جدید و دوست دارم
الان بچه های پلاک قدیم هم میلی به گوش دادن ندارن!

علی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

نوار قصه منم بود در واقع تنها نوار قصم بود

گرگ بد گنده، گرگ بد گنده، کی از گرگ بد گنده میترسه

همیشه توی ماشین توی خونه گوش میکردم هرجا که یه ضبط پیدا میشد

کاملا یادمه وقتی اون خانومه قصه رو تعریف میکرد تصویر شخصیتای داستانو رنگی و واضح جلو چشام میدیدم

یادش بخیر
دوران کودکی من هم خوب بود هم بد
هم به خاطر کودکی قشنگ بود
هم اینکه من پر از آرزوهایی بودم که توی اون شرایط نمیتونست برآورده بشه و همش الان یادمه و انگار تاثیرش باهام مونده

ضمن اینکه کتک هم زیاد میخوردم و یه جورایی هم دوران کودکی برام قشنگه هم دوست ندارم به قول ما پرت بشم توی اون قسمت از زندگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد