آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

الف لام ای کاش نون

 

میدونستید اولین مینی مال نویس خدا بود؟ 

البته اونم مثل ماها همچین چیز مهمی نمیگفته:الف لام میم!!!! 

خواستم بگم اونکه خدا بوده اینو گفته،پس از من توقع نداشته باشید. 

.......................................................................................................... 

من اینجا مهمانم،با منت راهم دادن،ازم دعوت کردن. 

برای اسمم خواستم چیزی که از قبل بوده رو انتخاب کنم،همچین ابهت هم داره،جوگیر شدم،خوشم اومد،در مورد جنسیت،دوتا گزینه بیشتر نداشت متاسفانه اگه نه حتما گزینه انتخابی همیشگی خودم:نامرد رو استفاده میکردم،اینایی که هست و شما میبیند همش یه نویسنده اس،ارتباط ده تا انگشت با کیبورد......بماند این حرفا،گفتم فردا پس فردا با هم آشنا در اومدیم نگید فلان فلان، 

حرفایی که من میزنم کاملا از خورشید خانم مستقله،هیچ دخلی تو نظرات هم نداریم، 

دوتا آدم هستیم با نظرات و روحیات کاملا متفاوت،خدا رو شکر در نهایت گرونی قبر هنوز جدا جدا دفنمون میکنن،این از مسئولیت حرفام که نگفته قبولش کردم. 

روزی یه خط نوشتن این همه حرف نداشت،میدونم،فقط به احترام صاحبخونه خواستم بعضی چیزا رو بگم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
خورشید جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

مررررررسی عزیزم
واقعا لطف کردی
امیدوارم در کنار هم لحظات خوبی رو تجربه کنیم.

خواهش میکنم عزیز دلم،حتما روزهای خوبی داریم،اگه نخوای نظرتو تحمیل کنی،من زیر بار حرف زور نمیرماااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد