آب و آتش

نیش و نوش

آب و آتش

نیش و نوش

مام& دَد


از همینجا به همه خانمای با کلااااس بلاگر سلام میکنمممم و میگم:

فصل حمام آفتاب و برنزه کردن و ساحل میامی و  سولار مولار رسیده

یه وقت یادتون نره تو پستاتون لحاظ کنید که خدایی دلخور میشما

نظرات 4 + ارسال نظر
جزیره دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

من که برنز خدادادی ام از چی بنویسم ماهی؟دیگه چیز دیگه ای اون سواحل نداره که من قپی شو بیام؟

ماهی تنگ بلور دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://parcian.persianblog.ir/

این کار استعداد ذاتی میخواد جزیره جان،شما هم نداری الکی وقت خودتو نذار دختر

عاطفه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

من اینا رو که گفتی رو نمیدونم چیه! فقط یه خاطره بگم
رفته بودیم استخر. دختر خانوم جلویی پرسید کی استخر روباز افتتاح میشه. من برگشتم به مامانم گفتم کی میره استخر روباز آخه! سیاه میشیم که. دختر خانوم برگشت گفت خیلی خوبه که! یه کرم برنزه بگیر. عالیه. من میخوام از این برنزه تر کنم. بهش که نگاه کردم دیدم برنزه خدادادی هستن ایشون! بعد فک کردم ببین سطح دغدغه! استخر رو میخوان برن برنزه بشن. نه به خاطر اینکه یه ذره تنی به آب بزنن و حالشو ببرن!

آناهیتا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

خاطره ی عاطفه خیلی قشنگه

ماهی جان ملت در دنیای حقیقی جای مانور ندارن اجازه بده در دنیای مجازی تخلیه بشن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد